torsdag 12 mars 2009

Skrivkramp

Igår när jag kom hem från skolan efter kl. 18 (!), hade jag skrivkramp haha. Kändes som att jag inte kunde skriva ett ord till på datorn så därför blev det inget bloggande. Vår grupp var så duktiga att vi gjorde klar hela vår uppgift igår, men det kändes i huvudet när jag kom hem. Huvva vad jag var slut på! Samt mätt efter allt gott vi tryckt i oss, det var inte lite saker kan jag lova. Hursomhelst är det skönt att uppgiften är klar nu iaf. Idag har jag inbillat mig att jag ska läsa klart boken, får väl se hur det blir med den saken. Slutar nog bara med att jag läser väl valda delar som är av större nytta. Innan jag börjar ta tag i det ska jag dock ut med Grace och förbi IKSU en sväng.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu äre dax att göra utmaningen som är på min sida! Eller hur!

Anonym sa...

Hur länge varar skrivkrampen Evelina?!